perjantai 3. toukokuuta 2013

Viisumihaastattelu: USA

Nyt se sitten tuli! Siis viisumihaastattelun päivämäärä.. :D Exploriuksen sähköpostis luki, että mun päivä on 14.06 ja siinä pyydettiin vahvistusta. Äsken vahvistin sen ja nyt se on vissiin suuntana Helsinki tuolloin! :)

Minuutin murto-osaksi jo sydän pysähtyi tuos äsken! Äiti rupes lukemaan sitä viestiä mulle: Explorius Finland... Ekana tietinki tuli mieleen että nytkö olis jotain sijoitukseen liittyvää tai muuta, mutta sitten tuo Finland sana särki mun unelmat! :DD En onneksi kauaa ehtiny elättää toiveita! :)


Emmä kyllä edes tiiä että tuleeko ne tiedot järjestöltä, vai ottaako se perhe suoraan yhteyttä.. Noo, aika näyttää! ;) Ja yritin saada tuohon rakkaan vr:n sivuilta sellasen kuvan, samanlaisen mikä tulee ku tulostaa liput. Mutta arvakkaa vaan kuka ei osannu...! Emmä kyllä edes tiiä onnistuuko sellanen oikeesti, tuntu vaan niin mestari-idealta että oon täälä yrittäny sitä toteuttaa jo vaikka kuinka kauan, mutta ei sitte!!! :D
Täs nyt tällänen oikeen pikapika minimini postaus! :D Aattelin tulla heti päivittämään, ku pitkästä aikaa on vaihtariasioissa jotaki tapahtunut.
Hyvää viikonloppua kaikille! <3 :)
Mä meen ny kattomaan ekaa lätkäpeliä.....


10 kommenttia:

  1. saitko niiltä sähköpostii ? mäkin haluaisin jo tietää jotain, ees milloin mullon viisumihaastattelu haha. kohtahan on jo vaasassa lähtövalmennus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli tullu s-postia! Luulis nyt et sullekki tulee ihan pian.. :) Ilmottele sitte ko tiiät millon sulla on! (:

      Poista
    2. Kiva, tulispa mullekki ! Vähä ois kiva, jos meillä ois sama viisumihaastattelupäivä :D ootan vaan nyt tota vikaa valmennustilaisuutta, tulispa siellä tästä viisumijutusta enemmän infoo :)

      Poista
    3. Nii olis kyl! :) Mä ootan kans ja ei oo muuten ees pitkä enää! Ja siellähän käsitellään just nuo viisumi yms jutut (: Siellä sit nähään ainaki! :)

      Poista
  2. hei siel vikas valmennukses mis olin ni sanottii et ne viisumihaastatteluajat menee suurin piirtein sillee et ne joil on elokuun alus tai heinäkuun lopus lähtö ni menee 14.6 ja keil myöhemmi ni 28.6 :) mut esim mul ois muute 14 päivä mut ku oon sillo ruotsis ni siirrettii 28 päivää vaik lähtö onki elokuun alus :)

    Ne tiedot tuli mul ainaki tosi nopeest expoöta siit perheest et mie olin se joka otti niihi eka yhteyttä :D mut voi kans olla et perhe ottaa suhu yhteyttä mut kyl silloki expolt tulee varmast aika nopee varmistus :) mun siin sähköpostis luki tällee vissii otsikkon: sijoitustietosi tai perhetietosi.

    Jännittääks sua jo se haastatelu?:p minuu ihan hirveest!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua! Oliskohan mulla sitte aikasemmin lähtöki ko oon tuos ekas eräs.. :P Vai onkohan kaikki perheettömät vaa jaettu noille kahdelle päivälle tasan ja satuin saamaan tuon päivän! :D Ärsyttää kyllä ko miettii että vois olla jo perhe, mutta ne ei vaa voi ilmottaa siitä mulle jossei ne oo saanu koulua! Ja mulla voi se koulun löytäminen olla normaalia vaikeempaaki, ko takkusin sen SLEP-testinki kaas nii kauan... Ei sais elätellä ittellänsä tälläsiä toiveita!! :D

      Kyllä mua jännittää! Ja mua jännittää se Helsinkiin lähtöki, siitä haastattelusta puhumattakaan! :DD

      Poista
    2. Tost koulun saamisest ni mullaki perheen tietojen saaminen kesti just koulun hankkimisen takii ku tonne Salt Lakee ilmeisest menee nii paljp vaihtareit ni vaikee saada kaikille koului :/ mut kyllä ne tiedot tulee!;) mulla ne tuli just sillo ku luovutin sen ainaisen millonetuleemillonetulee jankutuksen ja sit yhtäkkii sanotaa et joo sul on perhe :DD haha, menin vähä shokkii

      Poista
    3. Aivan! :) Kamalaa tää jos pitää jonku koulun takia tuskailla ja ootella... :D Yritän olla täs ny vielä tän kuun ja ehkä pari päivää kesäkuusta suhteellisen rauhallinen, mutta jossei niitä tietoja siihen mennes näy nii sitte ei vaikuta lupaavalta ko sielläki rupee menee ne koulut kiinni ja kaikkee! Pitäis vissii itekki kokeillä olla vaa iha et ´iha sama tuleeko ne vai ei´ ni jos ne vaikka sitte tulis ;DD

      Poista
  3. Pakko mainita, että meillä on synttärit samana päivänä. :D Oon sua vaan viis vuotta vanhempi.

    VastaaPoista