perjantai 17. toukokuuta 2013

Only hate the road when you´re missing home

Mahtava olen! Eileen rupesin gmailin kaas takkuamaan ja poistin sieltä kaikki kuvat mitä mulla on blogissa.. Emmäny tajunnu että ne on noin kovaa kytköksis toisiinsa, blogger ja gmail. Kai mä kuvittelin et ne oli vaa kopioita siellä sähköpostin puolella mutta ei sitte! :D Eilen tuli monet tunnit uudelleen tuskailtu ja nyt pitäis olla kaikki ainaki suurinpiirtein samalla tavalla.. :)

 
Tää viikko on ollu aika surullinen.. :D On vaa ollu nii ahdistavaa ku koko ajan oon miettiny miten vähä koulua on enää jäljellä ja miten paljo kaikki koulussa on muuttunu ku tuun takas.. Tai ei se koulu ny sillälailla mut ne ihmiset ketä siellä on ja mun luokka! :) Ja sitte varsinki ku oon niin huono pitämään kehenkään yhteyttä, jossei muuten nähä.. Joten Jossu: pidä sä yhteyttä muhun!
Ja sitte se, että oon aivan yli väsyny jo heräämiseen ja opiskeluun ja toivon vaa et kesäloma alkais.. Mut samalla mua ahdistaa että toivon tota, koska tuo yllä oleva! Tiedän, mun ajatusten juoksu on nii sekavaa että harvemmin ymmärrän sitä ittekkää.. :D

 
 
Yhtäkkiä havahduin tänään siihen, et se valmentautuminen on huomenna! Oon ollu kyllä niin hajamielinen viimeaikoina etten ihmettele vaikka unohtaisin sen vielä... :D Noo, onneks äiti muistaa ja oon nyt kyllä sen verran innoissani menossa sinne että eiköhän se muistu. Nii ja oon suunnitellu et menisin huomenna sitte Vaasasta junalla Seinäjoelle, ku siellä on mun ex-tanssiseuran järjestämät kisat. Mutta äskeen kattoin juna-aikatauluja ja pahalta näyttää.. :( En kyllä löytäny sitä valmentautmisen aikataulua, et mikään ei oo varmaa vielä! :)

Tuola on kyllä sen verran ihana keli pihalla, et pakko mennä sinne! <3 Pitää hankkia oikeen kunnon rusketus ja valtavat D-vitamiini varastot (kumpaakaan ei kyllä Suomen kesästä saa hankittua...) jos satun vaikka sijottuun sinne Alaskaan... ;) Hahaa! :D

Tän päivän ja tän hetken tilanne!! aaaaaa! <3
 
Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikillee! :)

6 kommenttia:

  1. Siis mitä tanssii oot harrastan? Ku puhuit tost vaasan seurast :) aattelin vaa et jos oisit kilpatanssija ollu ku iteki!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä hyvinki! :D Ensi tanssin Vaasan Viuhkassa 2 vuotta mun serkun kaas, mut me ei kisattu tai mitää, harkattiin vaa vähä jotaki.. Lopetettiin ja mulla oli parin vuoden tauko. Sitte monien sattumusten kautta alotin Seinäjoella Botafogossa ja silloon oikeen kisattiin ja muuta ja kolme vuotta kävin siellä. Et kyllä mä tunnen itteni ihan pelkästää ex-botafogoksi :D Se oli kyllä ihanaa aikaa!<3

      Tanssiksä vielä? Ja mikä seura sulla oli/on? :)

      Poista
    2. Aijaa, kylhän mie Viuhkan ja Botafogan tiiän hyvinkin!:) En tanssi ite enää. Lopetin muutama vuosi sitten B-luokkaan, tanssin vissiin seittemän vuotta. Sen jälkee valmensin kouluilla ja eritapahtumissa tanssia ja sitten lasten kilpatanssiryhmiä, mutta nyt en oo viime aikoina oikeen tehnyt sitäkään :D Olin siis Kotkan Hyrrissä enimmäkseen, kerran vähän aikaa parin takia Haminan Havestepissä!

      Hirveen kiva löytää joku joka on harrastanut kilpatanssii, se on aika harvinainen harrastus:)

      Siitä viisumihaastattelusta niin monelta sulla on se silloin 14.6?:) mulla on siis klo 13!

      Poista
    3. Tuon Haminan seuran kyllä tiiän mutta tuo Kotkan oma kuulostaa ihan vieraalta :o Mut sähän olit tosi korkeella ja paljo muutaki kivaa puuhaillu! Me kerittiin hetken aikaa olla D:ssä ja sinne lopetettiin :) meillä oli ainaki tosi suuri ero vakioitten ja lattarien välillä.. :DD

      Niin on ja tosi kiva miettiä ja kelailla niitäki aikoja (:

      Täälä on kyllä muutamia sellasia jotka tanssii vieläki ja on tanssinu kauan.. Mut ei se kyllä kovin yleistä oo, en si tiiä onks siihen jotku kauheet ennakkoluulot vai mitä! :)

      No siis.. Se olis 13.35, et tosi lähellä tota sun aikaa! :)) Olettaen ja toivoen et se päivä pysyy tuona (:

      Poista
  2. Heii siul on ihana blogi ja muitten tulevien vaihtareitten blogeja on aina ihana löytää! Toivottavast vuodestas tulee upee! Toivottaa toine tuleva vaihtari, tosin Up Educationin kautta.. :)

    http://www.mikaelainamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No toivottavasti, ja eiköhän tuukki ;) Samoin ku sullaki! (: Joo, käyn kattoon sun blogin!

      Poista