perjantai 31. toukokuuta 2013

Siitä yli missä aitaa ei näy!

 
Lukion ensimmäinen vuosi menty ryömimällä läpi! Aamulla piti oikeen miettiä, et siinäkö se ny sitte oli? Oon ollu henkisesti jo ylikauan aivan yli väsyny koko koulunkäyntiin.. Nyt kuitenki tuntuu siltä et jaksaisin vielä vaikka kuinka monta jaksoa tähän perään! :DD Mut se johtuu vaa siitä et oon sellanen ihminen joka haluais aina pysyä siellä tutulla ja turvallisella alueella. Ja nyt ku asiat muuttuu ja tietää ettei ne tuu oleen samalla lailla enää koskaan nii mua ahdistaa! dramaattista :DD Mutta totuus on, että niitä muutoksia on tulos nyt aivan sikapaljon, joten mun totuttelu alkaa tästä hetkestä :))

Huomenna vielä todistus, joka ei muuten mikään hyvä oo mutta emmä kyllä parempaankaan olis pystyny joten ihan sama... Ja sitte loma! Tai no, mikä loma.. :D Työt alkaa maanantaina, mutta hyvä oikeesti koska muuten makaisin kotona nukkumas ja angstimas.. Ja sellaseen mulla ei oo aikaa! ;) 

HYVÄÄ KESÄLOMAA KAIKILLEE! <3 :))
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti