torstai 23. toukokuuta 2013

Ulkoelämää!

Voi elämän kevät! Täälä mä istun terassilla lukkojentakana.. Pitäis lukee uskonnon kokeeseen mutta mistäs luen? Kännykkä ja kaikki sisällä, onneks otin koneen mukaan ku tulin! <3 :D Ja mähän en siis ollu se joka meidät tänne lukitti..! Matin, mun nuorimman pikkuveljen vika... Paukautti viimesen oven lukkoon ja oli jättäny vara-avaimen sisälle. Great! Onneks täälä ny ei kovin kylmä oo, just ja just tarkenee :D Täytyy vaa odottaa ja toivoa et Sonjalla tai Mikolla olis avain, ettei tarttis aiva puol neljää asti täs lusmuilla ;)

 
Ja sit siitä viisumista: Mun oma aika on 13.35 eli aamujuna kutsuu.... :D Mutta sitte siinä samassa viestissä oli, että jonku DS-lomakkeen pitää tulla USA:sta Suomeen ennen ku voin mennä sinne haastatteluun. Ja jos se ei tuu, niin sitte tuo päivä vaihtuu! :( Toivottavasti ei, koska oon saanu sen 14. päivän jo vapaaksi ja oon muutenki jo aiva fiiliksis et se on silloin (:

 
Kävin tuos kokeesta päästyä moikkaamas poliiseja! No en oikeesti.. Kävin sieltä niitten talosta tilaamassa passin ja sen henkilökortin. Ei pitäis mennä kauaa ku ne tulee. Mut yhyyyy! Molempiin tuli ylisti rumat allekirjotukset, teki mieli heittää se kone seinää! :D

Kamala tuuli alko!
Sonja tuli:ei avainta!
Mikko tuli: ei avainta!
 
Valmentautumisestakaa en oo vielä kertonu! Vaikka ei mulla ny mitää ihmeellistä siitä ookkaa :D Oli kyllä kiva tapahtuma ja näki pitkästä aikaa tuttuja ja sai vaihdella kuulumisia :) Ja mulla on ollu tuosta viisumista kamalat paineet. Siellä sain sitte kuulla, että ei oo koskaan ollu ketään joka ei olis saanu viisumia joten mulla on toivoa! :DD Unohdetaan hetkeksi: Kerta se on ensimmäinenki.. :D Ja sen, että se toimisto on ihan lähellä juna-asemaa. Jeeee :)) Niijoo... Saatiin sellanen kirjekuori missä oli ainaki yli kymmenen paperia. Ja joku unohti ne sinne. Onneks ne on nyt jo tulos, kohta varmaa mulla taas turvallisesti :)
 
 
Taitaa olla aika sotkusen sekava postaus, mutta niin on tää hetkiki! ;) Mulla on ollu jo kauan sellanen että haluun tehdä sellasen kuvapostauksen niillä That´s who I am -kuvilla joten enköhä saa sen kohta väsättyä :) Heti ku näiltä kokeilta ehtii, vaikka eihän sitä koskaan tiiä milloin oon taas vankina ulkona :D Mutta nyt tää menee jo niin puuduttavaksi että lopetan...
 
Kiva jos joku jakso lukee! :D Nauttikaa hetkestä ;)
 

3 kommenttia:

  1. Heips! Voit liittyy lukijaks jos kopioit mun blogin linkin ja sit meet bloggerin hallintapaneliin ja siinä lukuluottelon alla on semmone nappi missä lukee lisää, nii liität siihen sen ja sit se pitäs onnistuu :D kauheen kaukaa haettua mutjuu... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööö, joo ehkä tiiä mitä tarkotat.. Eli mulla on tuolla ihan sivun alareunassa tuo Oma blogiluettelo. Oon lisänny sun blogin sinne ja sitte aina ko päivität, nii se sun blogi tulee näkyviin ja pystyn sieltä seuraamaa niitä, joihin on viimeks kirjoteltu :DD Meinasiks sitä? :)

      Poista