sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Sekalaista Sunnuntaina

 
Huhuh. Kolme viikkoa kouluakoulua jäljellä ja kokeet päälle! Exploriukselta ei oo kuulunu mitään: ei perhettä ei osavaltiota ei mitään :D Rokotukset oon kyllä saanu kaikki nyt ja niistä lähetin täs yks päivä todistukset. Vaasan valmentautuminen lähestyy, jeejee! ;) Ja sitten on tämä yks murhe, nimittäin viisumi.. Ei siinä ny muuten mitään, muttaku oon varannu jo ratsastusleirin heinäkuun ekalle viikolla ja jos se viisuminhaku tulee just sille ajalle niin en tiiä minne hyppään! Niijoo, ja on mulla toinenki masennustekijä.. Tuntuu että enkku ei suju oikee mitenkäänpäin! Kaiken maailman kauhukuvat tuon puhumisen suhteen hyppii mun pääs koko ajan.. On mulla ny onneks täs aikaa vielä tsempata :) Vaikka todellisuudes täs käy niin, että hoen tuota ittelleni nii kauan et lähtö on edes ja sitte mietin että miksi näin? Normi minä! :D Niijoo, ja sain kesätöitä (:
 
Tää ei nyt oo vaihtariasiaa nähnykkään, mutta:

Mun maailma romahti tänään aamulla! Mun veli Mikko kerto mulle ettei Koivun Mikko pelaa tänä vuonna MM-kisois.. Nooooouuuuuu! Tekis mieli kirota NHL ja niitten surkeet sopimukset alimpaan maanrakoon! Nyt on kyllä pakko sanoa että oon kyllä aika totaalisesti menettäny toivoni koko kisojen suhteen! Vaikka toivon kyllä että saan katua tuon kirjottamista! :D

Seiltä piti kattella Koivua, vaan ei näy!

Ketä on tulossa Exploriuksen Vaasan valmentautumiseen?

Kuka tietää miten saan tuohon alapalkkiin tai tuohon hökkeliin mistä pääsee kommentteihin ja muihin, niin sellasen jutun missä on ruutu ja sitte lukee vaikka että luettu ja sitte saa laittaa siihen ruutuun ruksin? Mahtavasti selitetty, pakko myöntää! :DD
 
Hyvää kevättä kaikille ihanille lukijoille! <3 :)
 
Nyt on nähty se uusin Scary Movie, ei mikään mestariteos (:

+Nyt mäki oon huomannu yhden kesän merkin: moottoripyöräilijät! Wohoo! :D

10 kommenttia:

  1. Hei Sanna ite kävin eilen siellä Espoon valmennuksessa ja siel sanottiin että viisumihaastattelut siis ne ryhmähaastikset on joku 14.6 tai 28.6 :) ekaa menee ne joil on lähtö elokuun alus ja toho myöhempää ne kai joil ei oo lähtöö selvil viel tai lähtö myöhemmi. Mul ois kai muute toi 14.6 ku lähen elokuun alus mut koska en pääse sillo ni meen 28.6.

    Eli ei hätää!:D

    Ite oon alkan kans reenaa enkkuu, vaikka en mie siit stressii meinaa ottaa:D Koulus enkun tunnit menee aika lailla pelleillessä mut esim leffoi oon alkan kattoo yhä enemmän ilman tekstityksii ja lukee enkun kielisii blogei yms :) Kirjotusta ja puhetta voi treenaa jossai omegles tai tollasis mis voi jutella ihmisten kans ympäri maailmaa. Tosin omegles ja chat roulettes kannattaa varautuu et siel saattaa olla kans niit jotka haluu muutaki ku jutteluu xD mut sit kannattaa vaa sulkee keskustelu ja ettii uus!:D

    Toivottavast sunki sijotustiedot tulis pian ja pääsisit kivaa osavaltioo ja saisit ihanan host perheen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos tiedosta! Helpotus, ja tietää sit vähä jo suunnitella sitäki! :D

      Mäki oon yrittäny kattoo ne vähäset leffat mitä katton levyltä nii ilman suomitekstiä.. Mutta sitte huijaan siinäki itteeni ko laitan aina tekstin enkuksi ja sit en taas kuuntele sitä nii hyvin ko pitäis.... :) Ja tota omeglea oon kans miettiny et pitäis!! :DD

      Niinpä! ja oon ehkä vähä liikaa vouhottanu tuosta osaltiosta, ko kyllä se perhe siinä ny on se tärkein! :))

      Poista
    2. Haha mie teen kyl kans välil tot samaa leffojen kans xD
      Perhe on kyl ehottomast tärkein! Omal kohal tuli todistettuu. Päädyin Utahiin ja sehän ei monestikaan kuten ei munkaan kohdalla ollut mikään unelmaosavaltio, mutta mun perhe on UPEA! Ollaan nyt skypetelty, juteltu fb ja lähetelty host siskon kanssa snabchatteja ja voi että en vois olla onnellisempi et just he on mun perhe!:)
      Onnea nyt kuitenki perheen saamiseen!

      Poista
    3. No saatki olla onnellinen, sen verta ihana kuva heistä tulee ko lukee vaan sun postauksia! :) Ja totta tuo Utah, toisaalta nii typerääki ko se herättää heti kauheet ennakkoluulot ko kuuleeki sen... :D Ja just tuo olis super ihanaa ko kerkeis vähä jutella sen perheen kaas ennen ko se on sitte menoa! ;)

      Poista
  2. Meet siitä bloggerin "etusivulta" ulkoasu kohtaan ja siitä blogitekstit -kohdasta muokkaa ja sieltä toiminnot joita pystyt ite säätelee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon mä sitte ollu oikees paikas.. Ko oon yrittäny sitä just tuolta mut ei se oo menny ja nytki yritin mut eeeiii! :D Mut siis nyt ainaki tiiän et yritän sitä oikeesta paikkaa, kiitoos! ((:

      + ei auta ko jatkaa yrittämistä...

      Poista
  3. Ne explon ryhmäviisumihaastattelut oli kesäkuussa muistaakseni.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onneksi! :) Tiiäksä kumpaanko sä oot menos? (:

      Poista
    2. No varmaan siihe jälkimmäiseen ku lähen vasta elokuun lopulla.. :)Siis sä tuut kumpaa? Toivottavasti nähää:)!

      Poista
    3. Mä en yhtää tiiä kumpaan tuun... Mut olis kyl tosi kiva nähä! :) Toisaalta saattaa hyvin olla et oon tuos jälkimmäises..! (:

      Poista