maanantai 5. elokuuta 2013

Odota, ole hyvä!

Inhoon puhua puhelimeen. Varsinki tuntemattomien ihmisten kaas, enkä yleensä vastaakkaa niille.. :D Kerroin tän, koska ne lupas Exploriukselta soittaa mulle ku niillä on jotain tietoa! Nyt sit yritän muistaa raahata puhelinta joka paikkaan mukaan, pitää sitä äänellä ja muutenki lähettyvillä.. Koska normaalisti se ei mun mukana läheskään aina oo :D

Ja on tää kyllä aikasta turhauttavaa! En oikeesti oo missään välis tajunnu, miten pitkälle näitten sijotustietojen saaminen voi mennä. Jestas, kesälomaki on ihan pian ohi, kaikki menee kouluun ja mä en tiiä, enkä tee mitää!? Pakko sanoo, et en taida ees tajuta sitä et oon lähös ihan pian.. Tuntuu samalta ko vuosi sitte: luen blogeja ja mietin että tuon mäki haluun joku päivä kokee! Joku päivä kuulostaa nii kaukaselta, mutta mun unelman pitäis olla ihan lähellä! :)


Oon lukenu nyt tosi paljo vähemmän ku ennen toisten vaihtareitten blogeja. Ihan vaa sen takia et mua rupee ittee ressaamaa nii kovaa ko toisilla on laukut pakattuna ja tuliaiset ostettuna ja enää tarttee vaa odottaa.. :D Tottakai oon onnellinen kaikkien teidän puolesta jotka ootte lähdös ja toivotanki teille ihan super mahtavaa vuotta! <3 Nyt on vaa huono hetki :DD Silti oon kuitenki aina välillä käyny lueskelemas niitä ja monet on sanonu ettei niitä jännitä yhtää. Mua jännitää ja mua pelottaa!
 
 
Mullon nämä klassiset vaihtareitten mielialat. Yhtenä hetkenä pelkään kaikkee: että lennän yksin ja en ehdi jatkolennoille, en osaa puhua perheen tai kenenkään muun kaas, kuolen kouluun ja en saa kavereita, saan jonku kauheen koti-ikävän heti ja mitä vielä.. Heti sen perään luen jonku blogia joka on jo perheensä luona ja oon ihan innoissani ja itken onnesta ja kaikkia muuta :D
 
Toivon vaan oikeesti yli kaiken sitä, etten lennä yksin!! Oon saanu uskoteltua ittelleni, että sitte ko selviän jonku kaas noista lentokoneista nii kaikki menee hyvin ja etenee ihan omalla painollaan :)
 
Mahtavaa vuotta kaikille nykyvaihtareille!! :))
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti