torstai 15. elokuuta 2013

Step by step

 
Mun pakkaaminen pakkaamisen ajattelu ja listojen tekeminen on edenny nyt varmasti ainaki kaks milliä! Mullon tuollane korurasia ja haluisin nii ottaa sen mukaan. Ainut vaa et se painais aiva sikapaljo, plus vielä veis matkalaukun tilasta ainaki yks kuudesosaa.. Oikeestaa olin jo yhes välis suunnittelemaski, et kyllä mä sen jotenki saan sinne rehattua. Nyt ku aattelee uudestaa ja selväjärkisenä: Ei ikinä! :D
 
Oltiin Jossun kaas viime viikolla kaupungilla kiertelees ja sen jälkee kattoos leffas Monsterit opiskelijaelämää, joka oli muute iha ylihyvä! :) Mut siis ku oltii Cubuksella ja selitin Jossulle tuosta mun korurasiaongelmasta, nii myyjä kuuli sen ja sanoki siihen jotain. Sit vielä ku menin kassalle ja olin lähös, nii se sama myyjä toivotti mulle hyvää matkaa! Tuli jotenki hassu ja hyvä fiilis.. :) Hetken taas muisti et mä oon oikeesti lähös.
 


 
Nyt mun ongelma on kumminki ratkennu! Sain mun kummeilta tuollasen söpön rasian ja keksinki pakata ne korut sitte tuonne ku sen aika tulee :) Kokeilin jo, ja melkee kaikki mitä haluun mukaa sopii tonne. Ja sit vielä ko laitan jotain lähties päälle nii hyvin saan tuolla kaikki raahattua :D Se tietää vaa sitä, et mulla on nyt suklaata syötöväksi... ;) Tuo on kyllä niiin ihana! <3


 
Adapteri on nyt hankittu! Ostin tuollasen jakajan, vaikka olishan siellä kaupas ollu oikee niitä jatkojohtojaki. Mut ne olis sitte taas vieny tilaa ja painoa ja voi ristus mua ottaa päähä ajatella kaikkee tuon kautta! :D Kuitenki, aattelin et pärjään kyllä nuolla kahdella. Jos konetta pitää toises, nii tuo toinen riittää kyl sit lataamaa puhelimen, kameran ja siihen et saan suoristettua hiukset. Eihä niitä muita oo? :)
 
 
Tämän hetken pakko-ostokset:
matkalaukkuvaaka ja -vyö
&
nenäkoru!
 
Plus
Muuttoilmotus! Mutten todellakaa halua mun postia sinne :d



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti