sunnuntai 11. elokuuta 2013

Menneet hetket & Tulevan motto

Aattelin nyt tulla lähinnä omaksi ilokseni kirjottelemaan tänne mitä viime aikoina on tapahtunu. Ja nää on nyt kaikki vaihtariasioitten ulkopuolisia juttuja ja sijottuu pääasias heinäkuulle.. :) Lukekaa ihmees! ;)


Kaks Helsingin reissua!







Ekalla kertaa oltiin kaupungilla ( :D vai miten se siellä sanotaan..) Siel kierrelles ihan vahingos eksyttiin johonki laukkukauppaan ja se myi Long Champeja! Etittiin jo silloo Pariisis olles kissojen kaas jotain vastaavaa kauppaa mut ne oli kaikki jossaki syrjäseuduilla.. :D Nyt mullon sitte se kauan haluttu laukku! Vaikka taitaa olla et seki on vanha juttu jo, mutta empä mä koskaan ennenkää oo muodin mukana pysyny :d Ei musta kyllä mitää muotiloggaria sais.. Niija olin elämäni ekas Hard Rock Cafes! Juotiin tollaset ihanat juomat (:

Tokalla kertaa oltiin Lintsillä. Tai oikeestaa ekalta reissulta palates Minttu katto ikkunasta ja rupes hokemaa et sinne pitääs viä mennä... ;) Viikon päästä lähettiin sit uudelle päiväreissulle. En ollu koskaan ennen ollu Linnanmäellä, et oli kyl toosi kiva käydä siellä! :) Tällä kertaa ei tullu kuvia otettua, muutaku tuo yks surkimus :d Matkat tarjos vr!<3




Vauhtiajot, Seinäjoki


Mahtavat kuvavarastot sieltäki... Mut oli kyl toosi ihanaa! :) Niija otin nenäkorun täällä.. Halusin sitä joskus seiska ja kasiluokan ajan mut sitte se unohtu. Nyt kerkesin sanoo et voishan sen ny ottaa ja siinä se sit oli. (: Vähä kyl harmitti ekana aamuna, mut onneks se sitte tasaantu :D Nyt vaa ku sais tuon valtavan hoitokorun vaihdettua johonki pikkuseen grimanttiin :) Ja oon kyl sitä miettiny et mahtavaa jos tulee heti tulevalta isäntäperheeltä jotain sanottavaa :o Muut vaihtarit saanu päähänpistoksia ottaa lävistyksiä?


Ottanu kesäkynnet


Mä tykkään näistä niiiin kovaa! :)) Olin ihan aatellu et nää on vikat kynnet mitkä otan ennen lähtöö.. Mut en ny sit tiiä jos täs on viel kuukausi Suomes jäljellä et mitä teen. Toisaalta pitäis säästää rahaa mahdollisesti sinne NYC:iin ;)


Penkkiurheiluu




Vepsun ja ?? jonku matsi.. En oikeesti tiiä jalkapallosta mitään, enkä nii välitäkkään koko lajista (: Mun nuorin veli on vaa pelannu tän kesän ja halus mennä kattoo, nii menin iha huvin vuoks mukaa. Oli kyllä jotenki helppo kattoo tollasta peliä, ko ei ollu itelle mitää väliä et voittaako ne vai ei :D Sai vaa rauhas istua ja seurailla peliä :) Ja joo, voitti ne!





Harjotusmatsi joukkueiden Sport Mestiksestä & Lukko Liigasta välillä! Tää oli hyväntekeväisyysmatsi, josta rahat meni Vaasan sairaalalle vastasyntyneiden ja keskosten auttamiseen. Jokunen vuosi sitte samanlaisella tapahtumalla oli kerätty rahaa johonki koneeseen ja tuo ylimmäs kuvas oleva poika oli sen koneen eka käyttäjä! Siellä se nyt tiputti pelin alotuskiekon jäähän<3 
Mut nyt tosta pelistä.. Joko se oli pukuhuonees sovittu juttu, tai sitte Lukko on miiiiljoonakertaa huonompi ko mitä mä kuvittelin! :D Peli meni rankkuihin asti ja sitte tuli turpaa.. (:


Särkänniemi





Oli kyllä kuivempi paikka mitä mustin! Jonot ei kyl onneks ollu pitkiä ku oli koko ajan sellanen koska sataa sää.. Mut nyt vois kyllä pitää sellasen loppuelämän Särkkävapaata! :D Onnistunu reissu kyl muuten kaikin puolin (:
Oonha mä muute Power Parkiski ollu! Sieltä ei oo minkäälaista kuvamateriaalia, oli kyllä sen verta extempporee reissu Maaretin kans ettei keriinny ees miettii et ottaisko kameran vai ei :D Ja en-enää-koskaan erehdy maailmanpyörään!! Joku olis joskus voinu kertoo et se menee kaks rinkiä....


Kesäloma täällä menny!! Wooot? En oikeesti missään välis tajunnu aatella et voin olla ilman sijotusta vielä ku täällä alkaa koulut. Nyt mulla voi kuitenki olla täs kuukaus aikaa lorvia :D No pakko mun on jotaki tekemistä keksiä. Huomenna meen ainaki aamusta pirteänä kouluun sinne muiden mukaan ko on viel tollanen pelleilypäivä. Kattotaan huomaako kukaan et oon vääräs paikkaa :DdD Mut en kyl tiiä mitä teen sitte ku ne alkaa oikeesti opiskelemaan.. Päätin just et meen tunti kerrallaan! (:

5 kommenttia:

  1. Mun mielestä exploriuksella sanottiin ettei sais ottaa mitää lävistyksii tai tatskoi ennen lähtöö mut en sit tiiä... :D

    VastaaPoista
  2. Ei sais ottaa vaihdon aikana mut en sit siitäkää tiiä:D mietin et ottasin tatskan loppuvaihees jos se on hosteille ok. Nenäkorust voi tulla sanomist jos joudut oikee konservatiivisee paikkaa ja perheesee mut esim mie oon utahis ja mormoniperhees (joka ei tosin oo kovin konservatiivinenxD) ja näitten mielest mun monta korvist korvas on so cool. Napakorust en oo kyl kerton:DD mut jos siit tulee sanomist ni sit vaa otat pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku pikkutatska olis kyl kiva! :D tiiäkkö jo minkälaisen haluut? :)

      Poista
    2. Oon aatellu pientä tekstii mikä muistuttais aina mua täst toisesta kodista!:)

      Poista
  3. Voi paska mä sanon!! :D ei ny auta ko oottaa et saa sen perheen ja sit vähä kuulustella et mitä mieltä ne on.. Ja tiiän kyl yhen jolla on ollu nenäkoru mut se oli yöllä tippunu nii ei ollu jääny mitää jälkeekää. Onneks en oo mitenkää kiintyny toho nii voinki ottaa pois jos jotain haittaa :D

    VastaaPoista