torstai 4. huhtikuuta 2013

Kansainvälisyys1

Apua! Ahdistaa! Huomenna aamulla yöllä viideltä oon lentokentällä odottelemassa lennon lähtöä Ranskan maalle. Laukut on aivan keskeneräses vaihees vielä ja ei kyllä oikeen intoakaan löydy.. Kaiken lisäksi ku menin pari tuntia sitte hakemaan matkalaukkua varastosta, niin ylläri vaan ei se ollukkaan siellä! Pikkanen stressi ja paniikki iski ja nyt oon sitte pakannu tyyliin miljoonaan muovipussiin.. :DD No en oikeesti, mutta kaikki on kannettavia laukkuja, että ihanaaa! ;) Toivon nyt vaan että tulis ihana loma (Ei todellakaan mikään loma, ainakaan mun mittakaavois...) ja mäki vähä innostiusin! Ehkä sitte siellä Eiffelin huipulla.. (:
 
 
Oon täs nyt vielä kahden vaiheilla meenkö nukkumaan sitte jossain välis pariksi tunniksi, vai valvonko koko yön.. Mullon tuo Battery tuos vieres valmiina odottamas jos satun tulla siihen tulokseen että valvon :) Ja se onki sitte jos tuon juon nii valvon viikon putkeen, eikä varmasti oo mitään luulosairautta tää mun energiajuoma-unettomuus yhdistelmä! :D Mutta pakko mennä jatkamaan.. Moikkaa!

Ehkä otin, ehkä en
lol :DD

4 kommenttia:

  1. Mukavan olonen blogi ja jään kyllä seurailee :-) Oon myös ite lähössä vaihtoon syksyllä Jenkkeihin Exploriuksen kautta :-D

    http://emmmasworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja oonkin mun mielestä sun blogin lukijoissa jo.. (:

      Poista
  2. Moikka, löysin just tän sun blogin ja jään seurailemaan! Kivalta vaikuttaa:D
    http://myundiscoveredworlds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Voi tätä pienen pientä maailmaa! :D Just löysin sun kommentin yhdestä toisesta blogista ja menin sun blogiin ja lueskelin siellä. Sitte liityin lukijaksi ja rupesin kattoon tarkemmin nii löysin itteni sieltä sun blogilistasta :) Kiitos, kiva jos tykkäät (:

      Poista