keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Forever Young

 
Tidii! Mulla on synttärit tänään ja 17 tuli täyteen! Joka ikinen vuosi multa on monestikki kysytty että miltä nyt tuntuu? Vastaus on aina ollu sama ei täs mitään ihmeellistä, samalta tuntuu ku eileenki. Tänään ei kuitenkaan kukaan kysyny, ehkä ne tiesi jo mitä mä aijon sanoa :D
 
 
Mutta onhan se ny outoo ajatella, että ens vuonna täytän 18 vuotta aivan jossain muualla! (Tän lauseen saa lukee varmasti joka blogista, jotka täyttää vaihtovuoden aikana! :D ) Muistan ku olin neljätoista ja puoli vuotta ja laskin kuukausia ja viikkoja ja päiviä siihen että saan mopokortin. Mutta nyt en oo oikeestaan ees aatellu koko asiaa, että ei oo pitkä ku saa ajokortin + muut oikeudet. Ja thank god tästä vaihtovuodelle! Inhoon kaiken maailman odottelua ja muutenki aika kuluu siinä ohitte ihan liian nopeeta ja huomaamatta.. Ja oon aivan liian vanha jo nyt! hah :D
 
Ja kiitos koululle tästä ihanasta lahjasta: tänään ruottin koe ja huomenna vielä kemiaa..! ;)

 
 Laihialla vissiin vaan yhdenlaisia 17-vuotiskortteja? :D
 
Vuosi sitte sain mun pienemmältä pikkuveljeltä tuon nallen synttärilahjaksi. Sille tuli kauhia paniikki ku kaikki muut anto jotain mutta sillä ei ollu mitään :D Tänään sain Matilta tuon suklaamunan! Muuten oonki sitte saanu rahaa ja rahaa.. :)
 
Nalle nimeltä Kalenteri :D

6 kommenttia:

  1. Itel iha samoi fiiliksii tai siis ettei oo tullu fiiliksii omast täysikäisyydest :D äiti aina höpöttää, et "voi kun siekin oot kohta jo 18" ja siskokin aina heittää läppää, että mun pitäs alkaa kuulemma aikuistuu xd mut ite en osaa yhtää ajatella sitä, että se täysikäisyys tosiaan koittaa hyvin pian! Vaihtovuosi on niin paljon mun mielessä, etten ehdi muuta ajatellakaan:P ehkä sit siel Jenkeis alkaa ajatust kelailee enemmän? Tai no, jos päätyy sellasee osavaltioo, et täysikäisyys on 21 (mikä on hyvin todennäköistä) ni ehkä se ei sitte tunnu sillon just miltää:D no, ens vuoden kesänä sitten ehtii fiilistellä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan totta! Ja tuo että ku silloon nuorempana katto tämänhetkisiä omanikäsiä nii ne oli nii muka aikuisia ja nyt ku mietin itteeni nii on kyllä aikuisuus aika kaukana.. :D Voi olla ettei siellä Amerikaskaa sitä nii mieti ku on kumminki kaikki säännöt ja muut, mutta sitte ku tulee takas nii kuinkakoha outoo on ku saa ruveta ajamaan ja pääsee baarii jne.. :D Ehkä olis hyvä toi 21 nii ei tulis mitää kiusauksia! :DD

      Poista
    2. Haha totta!:) ainiin, hyvää synttäriähän mun piti tulla sulle sanoo ! :D eli onnea vaan!:):) - Annika

      Poista
  2. Lähen kans exploriuksen kautta vaihtoon tänä vuonna! :) Ja ite oon syntyny marraskuussa ni täytän vaihdossa 17, joten saan onneks 18 vuotis synttäreitä juhlistaa kunnolla sitten kotona :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua onnekasta! :) Mikäköhän ihmeen oikosulku mulle taas on tullu ku en oo tajunnu et se voi mennä noinki! :D Nyt kyllä toivon että olisin syntyny loppuvuodesta (hyvä sanoo ku tuskallinen mopokortin odotus on ohi)! :DD

      Poista