keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Warriors - Brainerd

Se tunne ko oot kirjottanu tän kaks viikkoo sitte, muttet oo voinu julkasta tätä koska muutama kurja kuva puuttu.. Ja nyt joudut mennä läpi koko tekstin jä päivittää sen takas tähän päivään..
 
 
1. Biologia
2. Algebra, Matikka
3. Amerikan Enkku
4. US Historia
5. Adventure and Challenge
6. Open hour

Alkuun: ei olis enää paremmin voinu koulun värien kaas mennä! Meil on nimittäin sininen ja valkonen <3

 
Aikalailla kuukausi on nyt ollu koulua ja alku oli kyllä niin vaikeeta! Bilsasta oli joskus tällä viikolla eka koe ja sain yhden pisteen.. Enkusta oli perjantaina kaks koetta ja en usko et meni kovin hyvin. En ees halua tietää millon meillä on eka koe hissasta. Miksei vaihto-oppilaat voi vaa hengata koulus? Tai ainaki skipata kokeet... :D Ainii ja matikka, meinaan sen aina unohtaa ko se on ainut helppo noista neljästä impestä! Mennään siel juttuja mitkä on ollu varmaa ekan kerran seiska-kasi luokalla ja sieltä eteeppäin aina uudelleen.. Et ei ongelmaa sen kans ainakaan vielä :)
 
Rakastan mun Adventure & Challenge luokkaa tai tuntia! <3 Meil on siel kaikkia leikkejä mitä leikitään ja se on aina yleensä se päivän pelastaja. Pari viikko sitte oltiin eka maanantaina ja tiistaina koulun uima-altaas harjottelees kajakeilla ja kanooteilla. Tai oikeestaa harjoteltiin tippumista! Aattelin et tipun sillee kauniisti ettei mun hiukset kastu, mut se allas oliki vähä syvempi ko luulin ja sinnehä mä menin veden alle kokonaan.. Nyt ollaan oltu Mississippi joes kajakoimas ja kanoottitoimas :DD Ei mitään hajua miten noi pitää sanoo.. Siis MISSISSIPPI!! Niiiiin mahtavaa! Paitsi et saan sydänkohtauksen jos tipun sinne veteen, joten sopii toivoa että pysyn pinnalla :)
 
 
Näitten kirjat on jotain niin järkyttävää.. 1200-1400 sivua ja sellasta tekstiä et perusjuntti saa kattoo joka ikisen sanan sanakirjasta.. Ja pitemmän päälle se on nii hidasta ja tylsää etten millään jaksais sitä. Plus se paino! Mulla on koulus tollanen rinkkareppu suurinpiirtein ja silti sinne sopii just ja just tukkimalla kolme kirjaa ja niitten vihot. Siinä onki sitte miettimistä ku tulee neljästä aineesta läksyä et mihin tukin kaikki.. Selkä poikki ja sit pitäis viel lisäks rehata yhtä opusta :DD Et siinämieles onni etten oo tarvinnu mun Algebran lukukirjaa viel kertaakaa! :)
 
Ja nyt voin ilmottaa: oon löytäny mun kiinnostuksen bilsaan uudelleen! Luultavasti koska oon ruvennu tajuumaan noita asioita :)
 
Viikonpäästä tiistaina meen mun ryhmänkaa kanoottiretkelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti