maanantai 7. lokakuuta 2013

Homecoming

Voi poka... Tuntuu kamalalta et yks vaan kerran elämässä juttu on totaallisesti takana jo! Ehkä siks tuntuu pahalta, et se ei ollu todellakaa sellanen mitä aattelin :D Nää kyl kaikki on oikeestaan sanonu, et Homecoming on noista tanssiaisista kaikkein surkein, mut silti odotin enemmän! Enkä menny sinne peliin ollenkaan, sää oli oikeesti surkee ja mua ei vaan napannu..

Mut niistä tansseista! Ne puhallutti porukan ennen ko päästi sisälle. Oikeesti. Ehkä se oli sit yks syy miks siel oli ehkä yhteensä viiskyt ihmistä, ja koko koulus on parituhatta? Sit siel oli dj soittaas musaa ja siitä mul ei oo mitää valittamista, musa oli hyvää! Porukkaa oli tanssimas sellanen kourallinen :D Ja pukeutuminen, mitä oon kattonu ja kuullu, nii kaikki muut on menny näihin tansseihin mekot päällä, ko mun koulus t-paita ja verkkarit oli ookoo jos haluut :D No ei kellään ollu, farkut ja joku paita oli aika suosittua, niiko olisit normaalisti menny kouluun :)

Joten mun Amerikan Homecoming elämys on nyt eletty! Mitä mä nyt siel olin varmaa puol tuntii ite tansseis ja sit menin yhen tytön kaas Mäkkii syömää jätskii ja hengaa muute vaan! :) Oli muuten mun eka kerta Mäkis tääl Minnesotas ja toka kerta Amerikas, onneks.. Sam rupes mulle selittään niitä vaihtoehtoja, kunnes sanoin, ettei oo mun eka kerta Mäkis koko elämäni aikana... :DD Ja luulin oikeesti et saisin McFlurryn salmiakkina, mutta tottakai näitten makuvaihoehdot rajottuu M&M:siin ja Oreoon!

Oikeestaan tää tanssiaisiin meno sai mut vaan kaipaamaan Suomee! <3 Se että meidän Tukari-Limu-Disco oli paljo parempi ko tää, tuntuu niin oudolta. Oikeestaa ko miettii nyt, nii tuol discos oli niin hyvä meno :DD Kaipaan kaikkia viime kesän festareita. Kaikkia Mietaanreissuja ja sinnekkään en oo enää koskaan menos, jos en sitte saa kunniaa lähtee Mikkoa sinne kuskiin ;) Ja mun lukion Pikkujoulua ja Hawaii-bileitä! Oikeestaan nyt ko miettii nii ehkä noi on syy jotka nosti mun riman nii korkeelle!

Tiiän, että jotkut ajattelee tätä lukiessaan jotenki oma vika jos ei ollu hauskaa! Ja ehkä se onki totta.. Nyt ainaki tiiän mitä odottaa seuraavilta tanssiaisilta. Joulukuus on tulos Christmas ball ja helmikuusko Prom. Ainiin ja mulle oli totaalinen yllätys et tääl ikäraja alkoholiin on 21-vuotta!

Niija oliha meillä Homecoming ohjelmaa koko viikon!

Tää oli nii sekavaa ko toiset sano et se niinku pyjamapäivä ja toiset sano et epämukavuuspäivä..
No mulle yäkkärit ei oo epämukavat.. :D
 
Joko pukeudut kaverin kans samalla lailla tai laitat Minnesota Twins- baseball joukkueen paidan päälle
 
Kaikki vaatteet samaa väriä
 
Jonku joukkueen jonku pelaajan pelipaita! Jokapuolella pyöri Wildejä!! Ja näin kaks tyyppiä joilla oli Koivun pelipaita! <3
 
Ja sit tää.. Tulee vähä sama fiilis ko pidettäis Laihialla pukeutumispäivä ja kaikki laittais valkosen oravapaidan päälle! Paitsi että täällä se on enemmän ko normaalia olla koulunsa fani ja käyttää joka päivä jotain Warriors- kamaa :)
 
 
Maanantaina oli Homecoming kuninkaan ja kuningattaren kruunajaiset ja se oli kyl nii hieno tapahtuma! Kaikilla oli niin ihanat mekot ja puvut päällä ja mulla tietty kamera kotona.. Mahtavaa Sanna! Ne esitteli siel kaikki ehdokkaat viel kerran ja sit niitä ehdokkaita haastateltiin, tai oikeestaan kaikilta kysyttiin yks kysymys :D Lopuks viimevuoden King ja Queen luovutti kruununsa seuraaville :) Muaki jännitti, vaikken tuntenukkaan ketää niistä ehdokkaista!
 
 
 
En tiiä muista kouluista täällä mut mun koulus on aina joskus Pep-Festejä.. Koko koulu kokoontuu liikkasaliin ja Freshmanit tulee naapurista mukaan kemuihin. Bändi soittaa musaa ja viime perjantaina ko meillä oli tää nii Homecoming ehdokkaille oli järjestetty toimintaa ja kisoja :) Pääasias se on tilaisuus missä Seniorit mollaa nuorempia :D Ja mun koulus kaikki vaihtarit on Senioreita, joten minä siel muitten mukana! Mikä ei kyl tuntunu oikeelta.. Suomes ko huudetaan aamuja nuoremmille, se tulee suoraa sydämestä!<3 Täällä mulla ei oo yhtää fiilis et oon koulun vanhimpien tasolla :DD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti