lauantai 13. heinäkuuta 2013

Heppakesä

Tälläkertaa oikeesti viimenen heppaleiri takana!

Vuosi sitte mulle kyllä ruvettiin kotona jo sanomaan, et eikö leirit olis mun osalta nyt ohi.. Mut eipä ollukkaan! ;) Halusin nii kovaa vielä kerran, et maksoin tän leirin itte! Ja mahtavan viikon sain<3

Vaikka mä kuinka yritän, nii en saa mitään aikaseksi. Mitkään hienot tai vähemmän hienot tekstit ei nyt millään muokkaannu mun mieleen, joten en edes yritä enää. Joten jatkan kuvilla ja muilla:

Tää on oikee leirien vakio!<3
+ Tuo Kirsin mieleen (:


Laitumilla



Ei käy näitä kateeksi! :D




Hoitoa ja ratsastusta












Sisältä ja pihalta






Harmi ku ei oo huoneista -ennen- kuvaa...


Teoriatunnit + Touhottamista


Välillä oli pakko nukkuakki ;)

Täs ei hyvin käyny.....



Ei paluuta!


Lavatanssit





Heppatyttöjen peiliteini



Rakkkaat<3

:)) <3


Leiristä on nyt jo aikaa, mutta ikävä ei oo hellittäny minnekkään! <3 Viime kesänäki oli vaikee lähtee ja jättää kaikki.. Tänä kesänä se oli miljoona kertaa vaikeempaa, koska mulla ei oo enää mitään takuita et näkisin ketään näistä enää koskaan! Ja koska tää meni nyt tähän synkistelyyn, nii en jatka pitemmällä.. Toivon, että nähään vielä!<3

Ikävä teitä kaikkia rakkaudet<!3

<3:Sansku

Ps. Te jotka olitte mun kaas samalla: en oo hirveesti viittiny laittaa teistä kuvia ko en sitte koskaan muistanu kysyä, et saako laittaa.. Joten näillä mennään (:



<3

2 kommenttia: