keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Viiskytä vaihtoehtoa!

 
Nyt kyllä sain taas iskun vasten kasvoja! Nimittäin tää todellisuus miten suuri skaala täs sijoittumises on, eikä siihen pysty itte oikee mitenkään vaikuttaa... :D Tai oikeestaan olin aluksi nii hyvin matkassa, että sain toivoa 3 osavaltiotoivetta, mutta ne on ollutta ja mennyttä eikä voimassa enää.

Olis se kyllä ihanaa päästä jonnekkin ei-talviseen-paikkaan ja mielellään oikeen lämpöseen, mutta varmaan monilla on sama toive, joten todennäkösyys on näin pieni :D Ehkä se Alaska koituu mun kohtaloksi!;)

 
Ollaan kotona ja koulussa mietittyki näitä vaihtoehtoja ja täs jotaki:

1. Kalifornia: maanjäristyset + laattaraja
2. Nevada: peliriippuvuus
3. Utah: uskonto
4. Texas: moottorisahamurhaaja
5. Minnesota: Mikko Koivu<3 onkohan alkanu jo 30 kriisit.. :D
6. Louisiana: tulvat ja hurrikaanit
7. Florida: krokotiilit
8. Alaska: iglut ja jäätävät viimat

 
Yhden yön oon viettänyt jo Kansasissa. Tai se oli kartalla Texasin kohdalla, mutta mulle sanottiin että se on Kansas. En missään välis edes tienny minne mua oltiin sijoittamassa, siellä sitten host-perheeltäni kysyin. Ja kaiken lisäksi mulla oli siellä joku tuttu joukossa ja puhuin suomea ja englantia sekasin. Olikohan tää joku osavaltioenneuni.. Tuskinpa :D

Tiedän että tästä tulee pitkän pitkä odottelu! Ja jos noista listauksista saa jotenki negatiivisen kuvan, nii se ei ollu tarkotus (: Mulla ei oo yhtäkää sellasta osavaltiota minne en todellakaan haluais mennä, kaikki käy. Mutta lempparitoiveita mulla onki sitte vaikka kuinka paljon! ((:

 

8 kommenttia:

  1. sut on haastettu: http://milla-usa.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa on sulle haaste :)

    http://christainamerica.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii! :) Mullon tuo Millankin antama vieläki tekemättä.... :DD Mutta teen niistä sitte jonku kivan yhdistelmän (:

      Poista
  3. Kiva löytää lisää jenkkilähtijöitä :)! Oon kans aika paljon osavaltioita miettiny ja päätynyt siihen että sinne Alaskaan varmaan (joudun) meen :D!

    http://anna-americandream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta! (: No mä kaas oon yrittäny jo itteeni siihen kovasti valmistella! :DD ja samalla odotan yllätystä... :D

      Poista
  4. Hei itekki oon jennkeihin lähös, ihanaa löytää muitki! njäääh en kestä tätä hosttietojen odotteluu D:

    www.outinusa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonki muuten muistaakseni sun lukija jo! :) Sama täälä, jotenki alitajunnas koko ajan miettii vaa noita sijotusjuttuja... :D

      Poista