torstai 7. maaliskuuta 2013

One dream

 
Tosi usein saa kuulla tai lukee siitä, miten vaihtovuosi on
ollu unelmana jo tosi kauan. Mulla se ei kuitenkaan oo ollu. Muistan kun pikkutyttönä sukulaistyttö oli ollut vuoden Australiassa ja silloin vannoin, että mä en ainakaan halua enkä uskalla tehdä samaa! Mutta tässä ollaan ja kaduta ei yhtään! :) Välillä kyllä tuntuu, etten aivan tajua tätä  tilannetta, kovasti oon vaan menossa kohti tuntematonta :D

 
Vähä vajaat vuosi sitten olin kipeänä kotona ja oli aikaa mietiskellä... Se oli sitä samaa aikaa kun Tuulia ihkutti omasta lähdöstänsä Australiaan ja tartutti sitte muhunki :D Äitinki kanssa puhuttiin ja mun mieli vaihtu joka toinen päivä: välillä olin menossa ja välillä ajatuski tuntu mahdottomalta. Mutta sitte parin päivän kuukauden jälkeen tajusin että mun on pakko lähtee, koska toista tilaisuutta ei tuu ja vihaan itteeni loppuelämän jos missaan tän! :D (Ainaki puolet!)

 
Amerikka on alusta asti ollu se mun unelmapaikka. Ehkä oon kattonu liikaa näitä sarjoja, tai siis OC:tä<3 :D Olishan niitä vaihtoehtoja ollu vaikka kuinka. Esim. tuo Eurooppakin tuolla, vaikka se kyllä tuntuu houkuttelevan kaikkein vähiten.

                                         Oli pakko laittaa! :D
 
 

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana tämä blogin ulkoasu! :) ihanan keväisen värinen ja bannerikin on kiva!:)

    http://mmilya.blogspot.fi/ <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Joo halusin tähän tälläsen piristävän värin :D

      Käyn kattoos!:)

      Poista
  2. Kiitos! Kiva juttu:)

    Ja joo, käyn kattoos!(:

    VastaaPoista